Designul este arta și știința de a crea experiențe și soluții care să faciliteze interacțiunea între oameni și mediul lor înconjurător.
Descoperă diversitatea și potențialul designului și o varietate de domenii de design, de la branding și ilustrații până la arhitectură și ecologie, și înțelege cum influențează fiecare aspect al vieții noastre moderne.
Descoperă diversitatea și evoluția stilurilor de design de la caldura și autenticitatea stilului artisanal la vizionarismul futurist, de la eleganța rustică la exuberanța boho. Descoperă cum sunt redefinite pentru a reflecta gusturile și nevoile actuale.
Eeste important să îți actualizezi designul logo-ului în funcție de cele mai recente tendințe și bune practici din industrie. Tendințe în designul de logo și cum le poți folosi pentru a crea un logo unic și memorabil pentru afacerea ta.
Aceste strategii te vor ajuta să atragi mai mulți clienți, să crești vânzările și să îți sporești notorietatea brandului, fără să spargi banca sau să îți pierzi timpul.
Stabiliți priorități și strategii potrivite pentru a vă atinge obiectivele. Strategii eficiente pentru a conștientiza și clarifica ceea ce doriți să realizați cu brandul dvs.
Strategii eficiente pe care le puteți utiliza pentru a vă diferenția de ceilalți jucători de pe piață.
Aflați ce trebuie să aveți în vedere atunci când alegeți o imagine pentru logo-ul dumneavoastră și cum să evitați problemele legate de drepturile de autor.
Care este regula de bază a designului de logo și cum puteți crea un logo simplu, memorabil și eficient.
Când și cum să utilizați simbolul © (Copyright) pentru a vă proteja drepturile de autor asupra conținutului dumneavoastră și pentru a indica faptul că acesta este protejat de lege.
Diferența dintre ™ (Trademark) și ® (Marcă Înregistrată) și în ce situații trebuie să utilizați fiecare dintre aceste simboluri pentru a vă proteja proprietatea intelectuală și drepturile de marcă.
Aflați dacă ar trebui să adăugați denumirea SRL pe logo-ul dumneavoastră pentru a clarifica statutul juridic al afacerii dumneavoastră.
Ce reprezintă un brand și de ce este important pentru afacerea dumneavoastră.
Aflați mai multe despre procesul de branding și cum vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea.
Rebrandingul este o modalitate eficientă de a revigora și de a redefini identitatea și imaginea brandului dumneavoastră.
Diferența între identitatea de brand și identitatea vizuală constă în domeniul lor de aplicare și în componentele pe care le implică.
Elementele non-vizuale includ vocea brandului, tonul comunicării, valorile, misiunea și cultura organizațională.
Elementele vizuale includ logo-ul, culorile, tipografia, stilul fotografic și designul grafic care definesc aspectul și estetica brandului dumneavoastră.
Descoperiți ce reprezintă Modelul lui Porter și cum vă poate ajuta să analizați mediul concurențial al afacerii dumneavoastră.
Pas cu pas, vă ghidăm prin procesul de înregistrare a unui logo pentru a vă proteja proprietatea intelectuală.
Aflați care sunt formatele de fișiere recomandate pentru utilizarea unui logo pe un website și cum puteți optimiza logo-ul dumneavoastră pentru a asigura o afișare corectă și de calitate pe pagina web.
Aflați ce formate de fișiere sunt recomandate pentru a imprima un logo pe un poster de mari dimensiuni și cum puteți pregăti logo-ul dumneavoastră pentru a asigura o calitate optimă a imprimării.