Un design de etichetă atractiv și memorabil va ajuta consumatorii să recunoască și să își amintească marca dvs., chiar și în rândul unei mulțimi de concurenți.
Un design de etichetă care este atrăgător și informativ poate crește vânzările produselor dvs. prin stimularea interesului consumatorilor și prin furnizarea de informații importante.
Un design de etichetă care este relevant și autentic poate crea o legătură emoțională cu publicul țintă, ceea ce poate duce la o loialitate mai mare față de marcă.
Un design de etichetă care este coerent cu identitatea mărcii dvs. va ajuta la promovarea unei imagini de marcă puternice și unificate.
Pe lângă un design de excepție, cu elemente distinctive caracteristice brandului, etichetele pot să conțină informaţii obiective obligatorii prevăzute de lege, informații relevante pentru consumator dar și informatii subiective, în scopul de a influența decizia de cumpărare a clientului. Etichetele pot fi personalizate în funcție de categoria de produs, de anotimp, sezon, oferte, dar este esențial ca design-ul să păstreze stilul consistent al brand-ului.