Identitate Vizuală

Identitate vizuală pentru firme, startapuri, antreprenori, întreprinderi mici și mijlocii din România.


Comandă Identitate Vizuală

Identitatea vizuală este compusă din logo, siglă, marcă, manualul de identitate vizuală, site web, papetarie, printabile, elemente grafice dedicate.

Începeți proiectul pentru identitate vizuală. Conceptele de design pentru identitatea vizuală vor fi livrate în: 9-15 zile *. ( * zilele săptămânii )

Comandă Identitate Vizuală


Identitate Vizuală. Creație și design.

Identitatea vizuală reflectă filozofia firmei, companiei, produsului și poziția lui în piață sau în legătură cu competitorii. Crearea și dezvoltarea unei identități vizuale de brand unice reprezintă o adevărată comoară pentru firma, compania, produsul dumneavoastră.

Identitatea vizuală clară și consecventă.

O identitate vizuală clară și consecventă ajută la construirea și menținerea reputației firmei, companiei, produsului. Imaginea, grafica, simbolurile identității de brand folosite continuu transmit și consolidează punctele forte ale firmei, companiei, produsului. Acestea trebuie să fie atent elaborate și gestionate cu precizie, în scopul de a obține un impact maxim asupra privitorului.

Floral id  Logo, Siglă, Marcă
redcarp health research Logo, Siglă, Marcă
SAVVARIS Insurance Logo, Siglă, Marcă
Bijouxtaisie  Logo, Siglă, Marcă

Comandă Identitate Vizuală

Începeți proiectul pentru identitate vizuală. Conceptele de design pentru identitatea vizuală vor fi livrate în: 9-15 zile *. ( * zilele săptămânii )


Identitatea vizuală, un instrument strategic important.

Conceptul și folosirea unei identități vizuale este mult mai mult decât formatul și utilizarea logo-ului, simbolului companiei, firmei sau produsului.

Identitatea vizuală este un sistem complet, o structură de comunicare și prezentare a informațiilor în mod logic, clar, distinctiv. Fiecare prezentare și reprezentare fizică a imaginii companiei, firmei sau produsului pe o reclamă, foaie cu antet, scrisoare, eticheta, ambalaj, brosura, etc., creează o oportunitate de a adăuga valoare efectivă pentru identitatea de brand.

kanal 12 Logo, Siglă, Marcă
Union Trading house Logo, Siglă, Marcă
KANZLEI PELZ  Logo, Siglă, Marcă
KUNA  Logo, Siglă, Marcă

Implementarea identității vizuale

Implementatea identității vizuale este la fel de importantă ca și realizarea ei. Toți acționarii, angajații, furnizorii, participanții activi sunt responsabili pentru utilizarea în mod corect a imaginii de brand a companiei inclusiv pentru toate mărcile comerciale din portofoliul firmei, companiei, produsului.

Gestionarea utilizării corecte, modul în care este percepută informația, face ca orice comunicare să consolideze sau să slăbească imaginea publică pentru firma/compania/produsul dumneavoastră. Implementarea corectă, cursivă și încurajarea conștientizării acestui instrument de referință este obligatorie în întreaga companie.

Toată lumea are un rol important.

Fiecare membru al firmei/companiei, fie acționar sau angajat are un rol important privind folosirea în mod corespunzător și consecvent a identității vizuale, în aducerea și în menținerea coerentă a integrității imaginii de brand, prin aplicarea în mod constant a principiilor vizuale pentru identitate, în toate mediile de comunicare, inclusiv print, web, difuzare media, formate electronice.

Utilizarea corectă a identității vizuale păstrează o poziția puternică din punct de vedere al mărcii și creează valoare pe termen lung pentru firma/compania/produsul dumneavoastra.

Comandă Identitate Vizuală

Începeți proiectul pentru identitate vizuală. Conceptele de design pentru identitatea vizuală vor fi livrate în: 9-15 zile *. ( * zilele săptămânii )